PENGAKUAN FOUNDER SW SLIMMEWHITE YANG DULUNYA GEMOK DAN KULIT KUSAM!

Assalamualaikum…

Nama sy Wird. Terima kasih kerana sudi baca. Apa yang Wird nak cerita ni adalah kisah benar tentang diri Wird sendiri. Wird dulu ada masalah berat badan yang melampau selepas bersalin anak no 2 secara pembedahan. Bukan tu saje Wird ada masalah kulit kusam dan jerawat naik satu muka. Mungkin sebab hormon atau salah pakai produk. Dulu Wird kerja opis, tiap kali masuk opis mesti Wird kenakan baju kurung sebab kalau pakai baju kemeje memang tak cantik. Wird selalu tengok org lain yang berbadan selim pakai baju kemeje dengan seluar slek rasa teringin nak pakai macamtu. Satu hari dapat gaji Wird ajak suami teman beli baju opis kemeje dengan seluat slek. Bila cuba baju ambil saiz M ingatkan muat rupanya baju dah kena pakai saiz L seluar pula saiz XL. Sedihnya rasa. Automatik Wird akan jadi moody sebab terasa diri ni besar sangat. Sebab sebelum kawen saiz XS kot.. hmm… paling x tahan bila jumpa family atau kawan lama dorg mesti tanya mengandung berapa bulan Wird ? Wird hanya mampu senyum sinis je dalam hati bapaklah sedihnya… tiap kali jumpa orang mesti orang tanya berapa bulan… perlu ke tanya??? Kalau diam je mulut tu x boleh?? Selain tu ada mulut2 ni cakap Wird ni rangka besar lah, x jaga badan tuk suami lah, kuat makan lah, pemalas lah dan mcm2 lagi la ayat yang berdesing telinga ni…

NEKAD

satu hari Wird nekad tuk kembali cam dulu balik sebab bila gemuk ni bagi Wird orang suka pandang rendah suka tanya pelik2 sampai buat Wird down… sampailah masa gaji ni Wird korbankan rm280 untuk satu produk ni. Nekad makan nak kembalikan badan asal punya pasal. Sampai cirit birit muntah2 tapi 2 kotak abis pun badan masih sama. Punyalah stress sampai Wird buang 1 kotak lagi… lepastu tak serik try lagi lain sama juga apa yang jadi bibir kering sampai pecah bibir berdarah2…

DAPAT IDEA

sampailah satu tahap Wird fikir utk buat produk sendiri. Bukan semudah itu, Wird kaji selama 6bulan untuk hasilkan produk yang lain dari lain. Wird fikir apa produk yang belum ada yang boleh Wird buat tuk produk Wird tu sebab kat pasaran dah banyak sgt produk. Bila fikir balik Wird ada masalah berat badan, jerawat dan kulit kusam barulah Wird dpt idea buat produk Slimmewhite ni yg mana dapat membantu menyelesaikan masalah2 berkenaan. Alhamdulillah 10 hari pertama percubaan tindakbalas sangat positif. Wird kasi sample slimmewhite untuk 5 hari percubaan pada 5 org kawan termasuk suami. Alhamdulillah berjaya hilang inci dan berat. Akhirnya Wird dpt cipta produk yg Wird sendiri boleh jadi selim, cerah & hilang jerawat yang banyak dlu dan suami pun makan dan dpt perubahan juga. Syukur sgt akhirnya dpt balik badan dulu walaupun x selim macam sebelum kawen tapi skrg bolehlah pakai baju saiz S.

Leave a Reply